Az oldalt ennyien látták:

Aquaworld Resort Budapest****superior

1044 Budapest, Íves út 16.
+36 1 2313 622
event@aquaworldresort.hu

Extrém esküvő, extra idegeskedés nélkül

Kata és Tamás esküvője az Aquaworld Resort Budapestben

Amikor Tamás megkérte a kezemet, azonnal tudtuk, ahogy a mi szerelmünknek, úgy a mi NAGY napunknak is igazán különlegesnek kell lennie. Az én álmaimban egy romantikus, tóparti esküvő szerepelt, de Tomi, aki fanatikusa minden extrém vízi sportnak legszívesebben a víz alatt mondta volna ki a boldogító igent.

Az álmok mellett azonban ott vannak még azok a gyakorlati szempontok is, amikbe rendszerint minden jegyespár belefut. Hogy utaztassuk a násznépet, akik az ország különböző pontjairól érkeznek - nem beszélve az Ausztráliában élő nagyszámú rokonságról - és hol szállásoljuk el őket? Bízzuk magunkat profi esküvőszervezőre, vagy szervezzünk mindent magunk?

Szerencsére a megoldást tálcán kínálta az élet. Tomi mivel imád búvárkodni, sokat jár a budapesti Aquaworld Élményfürdőbe, ahol lehetősége van, akár minden héten egy kicsit merülni. Ezért sem lepődtem meg rajta, amikor egyik nap azzal jött haza, hogy legyen a fürdőhöz tartozó Aquaworld Resort Budapest Hotelben az esküvőnk.

Eleinte egy kicsit kétkedve fogadtam az ötletét, hisz nekem egy szállodai esküvő nem tűnt sem túl romantikusnak, sem túl extrémnek. Kezdeti aggályaim azonban hamar szertefoszlottak, amikor felhívtuk a szállodát és a nagyon kedves és készséges munkatársuktól ajánlatot kértünk.

Ahogy beléptünk a szálloda elegáns és harmonikus előterébe már éreztem, hogy itt jó helyen vagyunk. Az igazi meglepetés azonban akkor ért, amikor végig beszéltük a lehetőségeket és szinte minden kérésünket ki tudtam pipálni. Kényelmes szállodai szobák sora állt rendelkezésre valamennyi vendégünknek, és egy gyönyörű lakosztály nekünk, ingyenes parkolási lehetőséggel.

A hatalmas szépen parkosított kertben pedig egy gyönyörű kis halastó van, aminek a partján a kék ég alatt mondhattuk ki az igent. A ceremónia utáni vacsorára pedig kétféle helyszín közül is választhattunk. Vagy a parkban felállított különleges gömb alakú sátort vagy a szálloda légkondicionált különtermét. Mi végül az utóbbi mellett döntöttünk. Maga a terem csodálatos volt, világos, gyönyörű és egy hatalmas terasszal rendelkezett, kilátással a budai hegyekre. Ráadásként a csomag részeként ezért nem is kellett külön bérleti díjat fizetnünk, sőt.

Mivel az esküvőn 120 fő jelent meg, így a 100 feletti létszám miatt sem a székhuzatért, sem a menükártyákért nem kellett fizetnünk. Nagy gonddal vett részt a szálloda személyzete a szervezésben.

Szerencsére a szállás költsége is nagyon kedvezően alakult, amitől eleinte nagyon féltünk, hiszen egy ****superior szálloda sosem olcsó. Összesen 12 szobát foglaltunk, melyhez ingyen kaptuk meg a junior lakosztályt. A szobában, akkor jéghideg pezsgő és gyümölcs várt minket egy kedves kis üdvözlőkártyával. Annyira meghatódtam!

Tominak is jutott az extrém élményekből, igaz nem búvárruhába mondtuk ki a boldogító igent, viszont a klasszikus fotózás végén a szálloda fotósának az a remek ötlete támadt, hogy készítsünk pár vizes képet. Így kaptak helyet az albumunkban azok a felvételek, amiken Tomi ingben és nyakkendőben én pedig egy erre az alkalomra kitalált menyasszonyi ruhában száguldozunk a csúszdákon, vagy éppen a búvártársai dobják be Tomit a medencébe.

Nem aggódtam sem a hajam, sem a sminkem miatt, mert a szálloda szépségszalonjában közel 30 perc alatt újra gyönyörűvé varázsoltak.

Nem beszéltem még a vacsoráról. Sosem felejtem el azokat a fantasztikus fogásokat és a szinte már műalkotásnak is beérő tortákat és desszerteket. Az ételek nemcsak gyönyörűek, de isteni finomak és kiadósak is voltak.

A vendégeink és mi is nagyon nagy örömmel gondolunk vissza a NAGY napra, ami köszönhetően a profi stábnak és helyszínnek teljesen zökkenőmentes volt, így csak arra kellett koncentrálnunk, hogy jól érezzük magunkat. Ja! És az első házassági évfordulónkon a szálloda vendégül látott minket egy gyertyafényes vacsorára, annyira jó volt nosztalgiázni és felidézni azt a napot ott a helyszínen.

Tudom, hogy ez a pár sor nem adja vissza mindazt az örömet, amit ott akkor átéltünk, de bízom benne, hogy segíthet másoknak, akik még a NAGY nap szervezése előtt állnak, hogy nekik is az lehessen a legszebb nap az életükben, idegeskedés és feszültség nélkül. Köszönöm Aquaworld Resort Budapest!

ESKÜVŐI HELYSZÍN BUDAPEST, ÁLOMESKÜVŐ BUDAPEST, EXTRÉM ESKÜVŐ BUDAPEST, Aquaworld Resort Budapest****superior 2017 04.30.